Retourneren bij The Matcha Man - Alles wat je moet weten

 

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent over onze producten.

Ben je op zoek naar informatie over hoe en wanneer je een product kunt retourneren bij The Matcha Man? Hieronder vind je alle details. Heb je nog vragen of mis je iets? Neem dan gerust contact met ons op. we staan 7 dagen per week voor je klaar van 09:00 tot 18:00 uur. Je kunt ons bereiken via info@thematchaman.nl of telefonisch op +31 (0) 6 51 510 223 (lokaal tarief).

 

Wettelijke Garantie

De wettelijke garantie houdt in dat een product moet voldoen aan wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Er is geen vaste termijn aan deze garantie verbonden, aangezien dit per product kan verschillen.

 

Hoe te retourneren?

Voordat je een product retourneert, verzoeken we je contact met ons op te nemen via het contactformulier, telefonisch of per e-mail. We sturen je vervolgens een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt voegen.

 

Verkeerd product ontvangen?

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We ruilen het product uiteraard kosteloos om.

 

Product niet naar wens of verkeerd besteld?

Heb je een fout gemaakt bij je bestelling of voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je het ongeopend en ongebruikt binnen 14 dagen retourneren. Je kunt het bijvoorbeeld via de post terugsturen naar onderstaand adres. Let op, de retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Zonder overleg kunnen deze kosten niet worden verhaald op The Matcha Man

 

Retouradres:
The Matcha Man
T.a.v. Afdeling Retouren
Irisplein 4 
2203 JT Noordwijk

 

Belangrijke informatie over voedselveiligheid

Omdat thee een voedingsmiddel is, nemen we extra maatregelen om de voedselveiligheid te waarborgen. Als de verzegeling van een verpakking is verbroken, kunnen we het product helaas niet retour accepteren. Geopende verpakkingen van The Matcha Man zijn vanwege hygiëne- en gezondheidsredenen uitgesloten van het herroepingsrecht. Eventuele klachten over een product dienen zo snel mogelijk gemeld te worden.

 

Kwaliteitsklachten
Als je denkt dat er iets mis is met de kwaliteit van het product, houd dan de verpakking en het chargenummer bij de hand. Dit zijn de eerste dingen waar we naar zullen vragen. Merk op dat als een product simpelweg niet naar smaak is, dit geen reden is voor retour.

 

 

Retourvoorwaarden voor non-food producten
Voor onze non-food producten geldt het wettelijke herroepingsrecht. Accessoires en toebehoren kunnen alleen retour worden gestuurd als de verpakking onbeschadigd is. Schade door eigen gebruik kunnen we helaas niet vergoeden.

 

Gekregen cadeaus
Heb je een cadeau ontvangen bij je bestelling? Vergeet dan niet dit ook retour te sturen. Anders wordt de waarde van het cadeau in mindering gebracht op het bedrag dat je terugkrijgt.

 

Terugbetaling
Binnen 7 dagen na ontvangst van je retour storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet in aanmerking voor een terugbetaling.